Thursday, 16 May 2019

Filled Under:

Lelaki Ini Mempunyai Nama Luc@h

  
Nama merupakan pemberian dari  ibu bapa. Namun, ia seolah-olah ungkapan tersebut sangat tidak sesuai dengan nama lelaki berasal dari Brazil ini. Sebabnya, ia mempunyai nama yang disebut sebagai nama paling lucah di dunia kerana terdapat kata umpatan di dalamnya.

Lelaki tersebut diketahui mempunyai nama lengkap Guilherme Carabagiale F ** k. Ia merupakan warga negara Brazil yang belajar di Kanada dan meminta agar namanya disebut dengan "Foo-kee" yang sesuai dengan bahasa Jerman sebagai keturunannya.



Meskipun dianggap mempunyai nama yang mempunyai perkataan lucah dan memalukan di dunia, namun Guilherme justru merasa bangga. "Namaku bukan mempunyai erti seperti apa yang orang-orang fikirkan. Dalam bahasa Jerman, nama itu mempunyai erti musang," katanya.

Awalnya, lelaki yang bekerja sebagai pemain basketball itu memutuskan untuk mempunyai nama panggilan Carabagiale. Namun, beberapa rakannya justru meminta Guilherme untuk dipanggil dengan sebutannya yang tidak biasa yakni F ** k.

Jurulatih bola keranjang Guilherme juga dengan bangga menyokong g anak didiknya untuk terus menggunakan nama yang luar biasa itu. "Kita tidak boleh menjauhinya. Kita justru harus menyokongnya," ucap jurulatih tersebut. "Aku kini juga sudah terbiasa menggunakan panggilan dengan nama itu. Begitu juga apabila aku kembali ke Brazil," tambah Guilherme.







0 comments:

Post a Comment

Followers