Monday 25 February 2013

Filled Under:

Lady Gaga berjaya jalani pembedahan pinggul

Lady Gaga mengucapkan terimakasih kepada penggemarnya usai menjalani pembedahan pinggul.
Sebelumnya bintang pop ini harus membatalkan bahagian akhir konsert dunia Born This Way Ball setelah mengalami pembengkakan di sendi pinggul.
"Monsters (sebutan peminat Lady Gaga), kalian memberikan kekuatan bagi saya hari ini,'' tulisnya di blog peribadinya setelah operasi.
"Ketika mereka membawa saya masuk ke bilik operasi, saya memikirkan penderitaan dan keteguhan hati kalian, situasi unik kekeluargaan yang kamu tunjukkan,'' tambahnya.
"Saya mengatakan kepada diri saya sendiri, 'Saya hidup dalam mimpi saya dan ini hanya sebuah gundukan di jalan.' Saya bersyukur kerana ini sementara dan bagi yang lainnya tidak.''
'Tetap bersama'
Lady Gaga semestinya tampil dalam konsert Born This Way Ball di beberapa tempat di AS dan Kanada tetapi terpaksa dibatalkan dan mengembalikan semua wang tiket persembahan.
"Selepas menjalani beberapa ujian tambahan untuk mengkaji kepelikan penyakit ini, diketahui bahawa ada koyak di otot pinggul kanan Lady Gaga,'' kata promoter konsert Live Nation.
"Dia perlu menjalani pembedahan untuk mengatasi masalah ini, diikuti dengan sekatan waktu tampil untuk pemulihan.''
Lady Gaga sebelumnya telah mengucapkan permintaan maaf melalui Twitter, dengan mengatakan dia'' terpukul'' kerana tidak boleh tampil di panggung kerana'' penyakit kronik''.
"Saya mencintai kalian dan saya bangga menjadi sebahagian dari kehidupan kamu,'' katanya.'' Jika kita tetap bersama kita boleh melalui segalanya.''




sumber




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers