Thursday 5 September 2013

Filled Under:

Ngeri ! Tombak Menebusi Mulut Wanita Ini ( 4 foto)



 Benar-benar suami kejam sedunia ini, harus dipanggil suami terkejam  di dunia pasalnya suami satu ini tidak segan-segan menusukkan tombak besi ke dalam mulut isterinya, .

 Seorang isteri selamat setelah disengajakan di tusuk dengan tombak dibahagian mulutnya oleh suaminya. Para Petugas di Rio de Janeiro mengatakan suami Elisangela Borborema Rosa sedang membersihkan senjata tombak ketika itu, lalu kemudian dia menancapkan tombak melalui mulut isterinya dan menembus tulang belakang leher isterinya. 

Perempuan 28 tahun itu dilarikan ke hospital dan menjalani pembedahan kecemasan selepas kemalangan  di bandar pesisir Arraial do Cabo, Brazil. Ahli bedah saraf Allan da Costa dikutip dalam satu kenyataan dari jabatan kesihatan Rio de Janeiro mengatakan Tombak tersebut boleh membunuh wanita tersebut dalam lingkungan 1cm, tetapi ia mengharapkan pemulihan penuh.
 
  

Seorang jurucakap polis berkata para petugas sedang menyiasat kes ini. "Semuanya menunjukkan itu kemalangan, tapi kami sedang menyiasat," katanya. "Kami tidak berfikir suami cuba membunuhnya. Tapi begitu ia pulih sepenuhnya kita akan dapat mempersoalkan dan mendapatkan gambaran yang lebih jelas tentang apa yang terjadi."











3 comments:

Nuffnang Ads

Followers