Monday, 12 October 2015

Filled Under:

Pamer Mengajar Menari di Depan Wanita, Lelaki Ini Tidak Sengaja Berak di Dalam Seluar.



Lantai tarian di kelab malam biasanya juga dijadikan tempat pamer bagi para pengunjung. Sebahagian pengunjung akan menampilkan kemampuan menarinya yang menarik untuk menarik perhatian tetamu lain.

Sama halnya dengan lelaki yang satu ini. Seorang lelaki yang mengunjungi kelab malam di Cardiff, Wales, berusaha mempamerkan kemampuan dancenya di depan wanita cantik di sana.

Ia pun dengan percaya diri menari di lantai tarian. Bahkan ia mengajarkan sebuah teknik menari yang "unik" pada para wanita tersebut.



Namun apa daya, lelaki yang menari sambil memegang gelas minuman itu malah mengalami kejadian memalukan. Penuh bersemangatnya, lelaki tersebut malah berak di seluar.

Malu sangat, ia pun terus berlari  dari lantai tarian dan membuat para wanita yang ada di sana bingung. "Dia berusaha keras menarik perhatian wanita di sana. Tapi berakhir dengan dia berak di seluar," ujar rakan si lelaki itu.

"Dia  sakit perut semalam sebelum kami ke kelab. Sebenarnya dia tidak mahu pergi tapi aku memaksanya ikut. Jadi ini juga kesalahanku," tambah rakan tersebut seakan menyesal.
 





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs