Sunday, 30 October 2016

Filled Under:

Setelah Menjanda 20 Tahun Kahwin Dengan Anjing.


Anjing memang menjadi haiwan yang paling setia bagi manusia. Kerana kesetiaanya yang begitu kuat membuat wanita ini tertarik  untuk berkahwin dengan anjing peliharaannya sendiri setelah kesepian menjadi janda selama 20 tahun. Amanda Rodgers berkahwin dengan anjing terrier peliharaannya yang bernama Sheba di depan 200 orang di sebuah gereja Croatia.


Ia mendedahkan bahawa Sheba adalah satu-satunya makhluk yang boleh menghibur dirinya dalam senang dan susah semenjak berpisah dengan suaminya. Oleh sebab itu, ia akhirnya memutuskan untuk berkahwin dengan Sheba dan menjadikannya pasangan hidup hingga akhir hayat. "Sheba telah hidup bersamaku selama beberapa tahun, ia membuatku tertawa dan menghiburku ketika aku bersedih," kata Amanda dengan riang. "Aku sudah tidak boleh lagi memikirkan pasangan hidup lain selain Sheba." Walaupun perkahwinannya tidak boleh diiktiraf secara undang-undang namun Amanda mengaku tetap bahagia.

 Menurut wanita berusia 47 tahun ini, Sheba bertindak begitu lembut dan tidak pernah kasar kepadanya seperti lelaki-lelaki lain yang selama ini pernah mengisi hidupnya. "Hari ini adalah hari yang paling indah dalam hidupku. Aku memberinya ciuman untuk membuktikan kesetiaan .






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs