Wednesday 26 April 2017

Filled Under:

Melamar Kekasih Guna Lembu.

Setiap kekasih menantikan saat romantis dalam hubungan yang dijalani. Termasuk salah seorang petani dengan gayanya sendiri, ia melamar kekasihnya melalui bantuan beberapa ekor lembu.

Selepas menjalani masa pacaranbercinta, pasangan kekasih mendamba lamaran dari kekasih idamannya. Petani yang tidak mahu disiarkan namanya ini melamar kekasihnya dengan bantuan lembu. Disiarkan oleh Mirror , petani ini menuliskan ayat keramat
"Will Ewe Merry Me?"

Disahkan oleh Mirror, petani tersebut menerima jawab, "Ya!" Dari kekasihnya. Ini tentu menjadi jawapan yang paling ditunggu. Dan ia merayakannya dengan sangat bahagia.

Selepas melamar kekasihnya, petani ingin segera membawa hubungannya ke alam perkhawinan. Ia berharap perkahwinannya berjalan dengan baik suatu masa nanti.

Di dalam foto tersebut, kelihatan lima lembu berjejer membantu petani ini untuk mendedahkan perasaannya. Tentu bukan perkara mudah mengarahkan lembu-lembu tersebut supaya berjalan beriringan sesuai arahan dari ayat yang dia tulis.

Dengan susah payah, tiga lembu kelihatan berjalan beriringan dengan tulisan masing-masing "will" "ewe" dan "merry".

Banyak cara unik untuk melamar kekasih. Salah satunya dengan membawa kekasih ke tempat kali pertama bertemu. Seorang kekasih akan terbawa suasana yang romantis ketika sampai di tempat istimewa tersebut.





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers