Saturday 6 May 2017

Filled Under:

Berselfie di Permukaan Roti Bakar.

http://gabancomel.blogspot.com/

Suka gambar selfie dan suka roti? Pembakar roti ini sesuai untuk anda. Foto wajah anda akan dicetak pada permukaan roti yang dibakar. Boleh dipandang sebelum disapu mentega, jem dan macam-macam lagi.

Alat ini bernama 'The Selfie Toaster'. Bentuknya tidak berbeza dengan toaster dengan 2 lubang yang mungkin biasa anda pakai untuk membakar roti . Idea pembuat toaster ini kerana orang suka dengan foto selfie.

Jika membeli toaster ini anda perlu menghantar gambar wajah anda, kekasih atau bahkan orang yang paling anda benci di dunia secara online. Foto harus dalam resolusi tinggi. Kemudian gambar akan dibuat jadi kepingan besi dan dipasang dalam toaster.

Saat dibakar foto wajah akan dicetak di permukaan roti. The Selfie Toaster ini boleh dibeli di Hammacher Schlemmer secara online . Perlu masa dua minggu selepas dibeli untuk boleh menikmati gambaran wajah di roti. Plat besi foto wajah akan melengkapkan toaster ini.

Pembuat toaster berharap, pembeli boleh menikmati sarapan dengan lebih menyenangkan. Boleh melihat wajah sendiri atau orang yang dicintai tersenyum di atas roti. Atau mungkin sangat memuaskan ketika mengunyah roti berwajah orang yang paling menjengkelkan?


http://gabancomel.blogspot.com/

http://gabancomel.blogspot.com/

http://gabancomel.blogspot.com/

http://gabancomel.blogspot.com/





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers