Friday, 5 May 2017

Filled Under:

Tubuh Badan Anak Anjing Ini Luar Biasa.

http://gabancomel.blogspot.com

 Fredy, anjing jenis Great Deane. Usianya baru 18 bulan, namun kalau ia berdiri dengan kaki belakangnya, tingginya mencapai 2,25 meter. Nah, bayangkan bila nanti ia dewasa.

Anjing bersaiz raksasa yang manja ini kepunyaan Claire Stoneman di Essex, United Kingdom. Anjing Great Deane memang dikenal memiliki saiz tubuh besar. Saat ini rekod tertinggi menurut Guinness World Record masih dipegang Zeus, berasal dari Michigan, Amerika Syarikat, ini mempunyai tinggi 1.1 meter yang diukur dari kaki hingga tulang belikatnya.

Sementara anak anjing Fredy, bila diukur dari kaki hingga tulang belikatnya mencapai 1 meter. Namun ingat, Fredy masih sangat muda dan bakal terus membesar. Boleh jadi beberapa tahun lagi ia akan mengatasi rekod Zeus.


http://gabancomel.blogspot.com
 Uniknya, Fredy saat ditemui di berhampiran tempat sampah hanya anjing kecil seperti umumnya. Namun, mengalami pertumbuhan pesat hinga ukurannya sekarang.

Punyai anjing bersaiz raksasa memang enak kedengaran. Asal sanggup memberi makan. Khabarnya, Claire menghabiskan 4,000 pound setiap tahun hanya untuk makanan si Fredy saja.


http://gabancomel.blogspot.com
 Masalah lain, dengan saiz yang sangat besar pasti najisnya juga besar. Itulah yang dikhuatirkan Claire, takut Fredy membuang najis  tambahan pula di taman. Oleh itu, perempuan yang tinggal di Leigh-on-Sea, Essex, ini harus bangun pagi-pagi untuk mengajak Freddy jalan-jalan.

Mengajak jalan-jalan sebenarnya juga jadi masalah bagi wanita 38 tahun ini. Soalnya tinggi Claire hanya 1,63 meter sahaja. "Jika dia mahu mengejar anjing di depannya, saya tidak boleh menghentikannya," kata Stoneman.gabancomel.blogspot.com


http://gabancomel.blogspot.com





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs