Sunday 14 July 2013

Filled Under:

Rumah Pokok Yang Unik Menyerupai Biji Mata Manusia..

Beach Quallicum - Sebuah rumah pokok biasanya berbentuk seperti sebuah rumah yang dibina daripada kayu dan berdiri di atas pokok itu. Tetapi, Spheres Roh  di Kanada menjemput tetamu menginap di rumah tergantung menyerupai biji mata manusia gergasi di tengah-tengah hutan.
 
 Di hutan hujan Vancouver, Kanada, yang terletak di Horne Lake Road, Pantai Quallicum, terdapat pakej  yang unik yang menawarkan pengginapan dipinggir hutan  ini mempunyai konsep sebuah rumah pokok, kerana ia terletak di bahagian atas pokok.
Perbezaan itu, tetapi ia tidak seharusnya menjadi rumah seperti biji mata manusia gergasi.

Terdapat hanya 4 bilik yang disediakan ialah Spheres, Hawa, Eryn dan Melody. Menurut laman web rasmi Spheres Roh
,  setiap bilik mempunyai pandangan yang berbeza-beza.

Perbezaan, rumah-rumah terletak pinggir hutan ini boleh menjadi berguna memberikan gambaran ketinggian yang menarik. Walaupun terletak dalam 4 musim, penginapan ini dibuka sepanjang tahun. Kelebihannya ialah, tetamu yang tinggal di sana dapat merasakan suasana hutan yang berbeza dalam setiap musim.

Tetamu yang menginap di sini akan dijemput untuk menikmati alam semula jadi dengan lebih dekat dan menyeronokkan. Oleh kerana langkah-langkah yang telah dibuat daripada kayu dan pemegang tali, hanya orang dewasa yang boleh bermalam di sini. Sekurang-kurangnya, tetamu mesti mempunyai sekurang-kurangnya umur 16 tahun keatas.sumber

Setiap malam untuk tinggal di sini pada kadar USD 145 per satu malam sedangkan jika kekal sehingga 7 hari, hari ketujuh dikira percuma. Satu malam untuk penginapan kedua-duanya adalah USD 165  dan jika anda tinggal seminggu, hari ketujuh juga adalah percuma. Terdorong nafsu untuk tinggal di sini?












0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers