Thursday, 3 August 2017

Filled Under:

Atasi Tumit Pecah Dengan Vicks.


Selama ini setiap orang  merawat kecantikan kulit wajah mereka. Padahal bahagian tubuh lain juga  pentingnya untuk diperhatikan. Tidak hanya kulit wajah, tangan atau leher saja yang dikehendaki untuk menjadi lebih halus dan lembut. Bahagian kaki hingga tumit juga sebaiknya dirawat agar halus dan mulus.

Banyak orang yang mengadu tentang tumit kaki yang kasar, pecah-pecah dan membosankan. Tumit pecah-pecah ini banyak sekali penyebabnya, antara lain kerana kekurangan pengambilan air putih, kerana terbiasa berjalan di tempat yang kasar, memakai kasut dengan bahan yang membuat kulit tumit jadi kasar.

 Yang kamu perlukan adalah Vicks Vaporub. Ubat yang satu ini ternyata juga boleh anda gunakan untuk mengatasi tumit yang pecah-pecah hanya dalam waktu semalam saja.



Sebelum tidur sapukan Vicks vaporub ini pada kakimu. Selepas itu urut selama kurang lebih lima minit. Selepas itu pakai sarung kaki  dan tidurlah. Keesokan paginya cuci kaki dengan air suam sehingga bersih, selepas itu sapukan losyen favourites. Lakukan treatment ini secara teratur untuk membuat tumitmu halus dan lembut. Selamat mencuba dan semoga bermanfaat .





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs